Suntem constienti ca traim in „secolul vitezei” si ca timpul nu sta in loc. Daca sunteti un antreprenor, o institutie publica sau un detinator de documente, va propunem un parteneriat: noi va organizam, centralizam, prelucram si depozitam documentele din institutia dumneavoastra.

Misiunea ARHISERV JUNIOR este ca prin competenele acumulate în cadrul procesului de pregătire profesională continuă, să genereze  acele experiențe care sã contribuie la evoluția firmei în ansamblul său și a partenerilor de asemenea.

Viziunea este reprezentată de evoluția continuă a firmei alături de cei are aleg să colaboreze cu firma prin oamenii în care organizația crede.

Profesionalism, seriozitate corectitudine şi menţinerea celui mai înalt standard de conduită etică în toate activităţile, sunt cele patru elemente care ne definesc.

Managementul  firmei stabileste  si mentine  standarde de lucru   ridicate  si militeaza pentru asigurarea transparentei depline in activitatea pe care o desfasoara in comunicarea cu toti detinatorii de interese in aceasta activitate,facand o datorie primordiala din mentinerea unor relatii corecte cu toti cei  atasati obiectivelor firmei. Firma intelege sa fructifice toate oportunitatile ce se ivesc pentru satisfacerea, in cat mai mare masura, a clientilor ei, pentru imbunatatirea situatiei economice si a climatului de afaceri pe piata unde actioneaza. Echipa S.C. ARHISERV JUNIOR S.R.L.  este alcatuită din personal calificat și cu experiență pentru a satisface nevoile clienților. Va oferim servicii integrate de arhivare, legatorie, selectionare si distrugere de documente fizice de orice fel. Serviciile noastre de arhivare vizeaza arhiva fizica a oricarui creator si detinator de arhiva. Serviciile oferite de noi sunt structurate pe pachete modulate de servicii, scopul fiind acela de a raspunde cu promptitudine cerintelor oricarui client in functie de starea si structura arhivei sale.